Spot ICT tournooi

12 april 14:00  Beste voetbal liefhebbers, VV Assendelft is opzoek naar diverse teams voor ons toernooi. Ons toernooi vindt plaats van vrijdag 31 mei (oudere jeugd) tot en met zaterdag 1 juni (de jongere teams) Alvast bedankt namens de jeugd toernooicommissie https://www.tournify.nl/live/vva-spoticttoernooi/signup

82x gelezen

Spot ICT toernooi op 31 mei en 1 juni

9 april 18:45  Vrijdagavond 31 mei en zaterdag 1 juni wordt het spot ICT jeugdtoernooi gehouden. Teams kunnen zich nog aanmelden.

107x gelezen

Telstar-Jong PSV

4 april 23:30  Morgen lopen jeugd spelers van VV Assendelft mee het veld op bij Telstar - Jong PSV. Telstar is al het hele jaar ongeslagen op eigen veld. Dit is dus een unieke gebeurtenis. Ouders en alle andere clubleden krijgen via de onderstaande code toegang voor maar €6,- Kortingscode SPORTSGENTELPSV voor de kaarten bij telstar. Stap 1. Ga naar https://shop.twelveticketing.eu/seller/sc-telstar-xn5s , selecteer “Telstar mannen” Stap 2 Selecteer de juiste wedstrijd en klik op “koop tickets” Stap 3 Onderaan de pagina staat “kortingscode inwisselen” voer hier “ SPORTSGENTELPSV ” in en klik op “selecteer stoelen” Stap 4 Selecteer een stoel in vak O en klik op “ticket SportsGen” Door deze stappen te volgen betaal je de gereduceerde prijs van maar €6 per kaartje. Geen geld natuurlijk om de witte leeuwen te bekijken.

223x gelezen

Guillaume Groot verlengt contract als hoofdtrainer bij vv Assendelft

22 februari 10:00  Guillame Groot heeft zijn contract met een jaar verlengd als hoofdtrainer van vv Assendelft. Hierdoor is hij ook in het seizoen 2024/2025 hoofdtainer van onze club. Na een opstartfase met een vernieuwde meer aanvallende speelstijl draait het eerste team goed mee in de tweede klasse. Het doel is om verder te bouwen en in de top van de tweede klasse mee te draaien. Guillame verklaart het uitstekend naar de zin te hebben bij vv Assendelft. Het bestuur is zeer tevreden met hoe het nu gaat. We zijn er trots op dat er elke dinsdag en donderdag meer dan 30 man op de training aanwezig is. Dat is toch de kwaliteit van een goed trainerscollectief voor een echte dorpsclub. Naast Guillaume hebben ook Enrico Schouten (assistent trainer) en Rene Beerepoot (trainer tweede team) hun contract verlengd. Paul Hoeve gaat door als keeperstrainer.

366x gelezen

Martine Meurs- van Pelt verlengt contract Assendelft dames 1

20 februari 6:45  Het bestuur van vv Assendelft is zeer verheugd te melden dat Martine Meurs- van Pelt haar contract heeft verlengd en haar vijfde seizoen 2024-2025 ingaat met de Assendelft dames 1. Saskia Kortekaas gaat door als elftalleider in het nieuwe seizoen. Martine geeft aan: ‘volgend seizoen hebben we wederom een mooie selectie.’ Dit seizoen hebben de dames na een lastige start de draai gevonden in de derde klasse. Drie wedstrijden zijn inmiddels gewonnen. Tijdens de winterstop is er een mooi trainingskamp gehouden in Haarlem en omstreken. Over de ambities in het aankomende seizoen: ‘het doel is om goed mee te draaien in de derde klasse. Voorop staat plezier en daarbij nog beter leren voetballen.’ Martine heeft haar sporen in het voetbal verdient. Ze speelde als doelvrouw 25 interlands voor het Nederlands elftal, waarvan 23 in de basis met een debuut wedstrijd op 11 april 1999 tegen Frankrijk 1-0 winst. Jaarlijks wordt zij uitgenodigd om kort na nieuw jaar met de oud speelsters Nederlands elftal mee te spelen op het terrein van de koninklijke HFC. Assendelft gaat met minimaal vijf dames en meiden teams het nieuwe seizoen in. Dit betreft de dames 1, de dames 30 +, de onder de 17, onder de 15 en onder de 13. Ook in de leeftijdsklassen daaronder spelen meiden mee met de jongens teams. Aanwas van nieuwe meiden/dames is zeker gewenst. Als je dus zin hebt om gezond bezig te zijn, twee keer in de week te trainen en in het weekend te voetballen en als je gezelligheid ook belangrijk vindt, kom dan bij Assendelft voetballen.

244x gelezen

Ga naar archief