Dit is hoe de titelrace in Engeland eruit ziet

Vandaag om 12:30  Afgelopen weekend was opnieuw een belangrijke in de strijd om het kampioenschap van de Premier League. Puntenverlies van zowel Arsenal als Liverpool gaf Manchester City de kans om een kleine voorsprong te pakken. In dit artikel kijken we naar de huidige stand en blikken we vooruit op het resterende programma van de drie favorieten. meer »

Drogba, Abidal, Sneijder, Litmanen en Seedorf in Olympisch Stadion

Vandaag om 12:25  De Black Impact Foundation, waarvan Clarence Seedorf voorzitter is, organiseert aankomende zaterdag 20 april een fraai evenement voor de voetballiefhebber. Verschillende Ajax-legenden zijn opgetrommeld om een vriendschappelijke wedstrijd te spelen tegen de BIF All Stars. Grote namen als Didier Drogba, Eric Abidal, Wesley Sneijder en Jari Litmanen zullen in het Olympisch Stadion verschijnen. meer »

De Jong zit Haaland samen met Pavlidis op de hielen in ESM Gouden Schoen-klassement, Van Wolfswinkel komt binnen

Vandaag om 9:00  Het blijft spannend in het tweede deel van de top tien in het klassement van de ESM Gouden Schoen. Alle vijf spelers, die sinds dit weekend in dat zogenaamde rechterrijtje staan geklasseerd, scoorden. Daardoor is dat deel van het Europese topscorersklassement flink over de kop gegaan. Zo delen Luuk de Jong en Vangelis Pavlidis plek nummer acht en hijgen daardoor Erling Haaland op positie nummer zes in de nek. Onbetwiste koploper blijft Harry Kane. meer »

Vooruitblik op h��rlijke returns kwartfinales Champions League

Gisteren om 15:00  Wie heeft er niet genoten van de heenwedstrijden van de kwartfinales in de Champions League. Met in totaal 18 gescoorde doelpunten en de een nog mooier dan de ander, was het ouderwets watertanden voor de tv. Morgen en overmorgen staan de returns op het programma en ELF Voetbal blikt alvast vooruit op deze krakers. meer »

Topscorer van de Eredivisie 2014/2015: Memphis Depay

Gisteren om 12:00  Scoren, scoren en nog eens scoren! In deze rubriek van ELF Voetbal zoomen we in op de topscorers van de Eredivisie van de afgelopen veertien jaar. Opvallend is dat er in die periode ieder jaar een andere naam bovenaan het lijstje stond. In deze aflevering: de man die Robin van Persie nadert als all-time topscorer van het Nederlands elftal: Memphis Depay. meer »