Floricultura steekt jeugd in het nieuw !!

29 maart 2016 21:00

Fantastisch nieuws voor onze jeugd! Met ingang van het nieuwe seizoen verzorgt hoofdsponsor Floricultura voor al onze jeugdspelers nieuwe trainingspakken en voetbaltassen. Hierdoor stralen wij uniformiteit uit tijdens onze voetbalwedstrijden en maken wij een professionele en nette indruk op de voetbalvelden en in ons dorp.

Het is de bedoeling dat de trainingspakken en tassen alleen op de wedstrijddagen en tijdens toernooien gedragen en gebruikt worden. Voor diverse teams zijn wij op dit moment nog zoekende naar een shirtsponsor zodat in het nieuwe seizoen niet alleen onze jeugd in een gesponsord trainingspak en tas loopt maar ook alle jeugd een shirtsponsor heeft. Floricultura namens alle jeugd alvast bedankt!

Namens de jeugdcommissie,
Edwin Buis jeugdvoorzitter