Faq

Hierbij een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij, stel deze via het contactformulier aan de website redactie.

Alle leden kunnen dat doorgeven aan de secretaris via secretaris@vvAssendelft.nl of via het contactformulier op de website.
Jazeker, geef de juiste geboortedatum door via het contactformulier op de website dan zorgen we ervoor dat het goed gezet wordt.
Personen of ouders/verzorgers die het niet op prijs stellen dat er foto's en/of gegevens van hun kind op de website komen te staan, kunnen dit kenbaar maken bij de webmaster. De foto's en/of werkjes worden dan zo snel mogelijk van de website verwijderd. Dit kan via het contactformulier.
De leider moet zorgen dat er elk jaar foto's van iedereen wordt gemaakt plus een teamfoto. Deze kunnen opgestuurd worden naar Webmaster@vvAssendelft.nl
Verslagen worden vooralsnog niet geplaatst op de website. Hiervoor hebben we het clubblad de "Zwart-Witter".
Jazeker, deze vind je op www.vvAssendelft.nl/m
Daarnaast heeft de club ook een eigen APP. Deze heet Voetbalassist en is zowel via Andoid als IOS te installeren. Als club vul je vvAssendelft in.
Als je naar het betreffende team gaat kun je via Programma - Volledig programma alle wedstrijden zien die officieel door de knvb zijn vastgesteld.
Geen probleem, vul het contactformulier op de site in en stel je vraag aan de website redactie.