Club van 90 - De Gortzakken

Gortzakken1.png

Wat is de club van 90 - De Gortzakken?

De Club van 90 is opgericht met het doel geld ter beschikking te stellen voor bijzondere aanschaffingen of activiteiten bij vv Assendelft. De keuzes voor bestedingsdoelen worden zoveel mogelijk in overleg met het hoofdbestuur gemaakt. Uiteraard wordt het aandragen van suggesties voor een goede besteding zeer op prijs gesteld. Naast het inzamelen van financiële middelen heeft deze Club toch ook duidelijk een sociale functie. Het is de bedoeling dat ongeveer een kwart van de inkomsten terugvloeit naar de leden zelf d.m.v. een drankje en hapje dat minimaal eenmaal per seizoen wordt aangeboden en de attentie die jaarlijks wordt uitgereikt (paraplu, handdoek etc.). Het lidmaatschap van deze Club van 90 zorgt tevens voor extra betrokkenheid bij onze voetbalclub.

Waar is het geld van deze Club zoal aan besteed?

Voor de bijdrage van 90 euro wordt een goed mogelijke besteding gezocht. We denken zelf na over nuttige doelen en er komen vaak verzoeken vanuit de Jeugdcommissie en het Hoofdbestuur. Inmiddels weten de mensen die actief zijn binnen vv Assendelft ons wel te vinden.

Een greep uit de gerealiseerde bestedingen in willekeurige volgorde:

• Hekken langs het B- en C- veld
  • ...

Waar komt de naam De Gortzakken vandaan?

De naam .

Waarom moet je bij deze Club willen horen?

• Je bijdrage wordt heel zorgvuldig en nuttig besteed
  • Vooral de jeugdleden profiteren in diverse opzichten van onze financiële middelen
  • Je levert een bijdrage aan met name de sociale en maatschappelijke functie van vv Assendelft, zodat aan onze clubleden en supporters meer geboden kan worden dan pure voetbalfaciliteiten
  • Als laatste profiteer je zelf ook een beetje doordat je iets terugkrijgt in de vorm van gezelligheid, de jaarlijkse attentie en het sociale gebeuren van deze Club van 90.

Aanmelden bij de Club van 90 kan door onderstaand formulier in te vullen

Club van 90 - De Gortzakken