Informatie

U kunt zich op verschillende manieren aanmelden als lid of donateur van v.v. Assendelft. Alle benodigde documenten kun je onderaan dit artikel downloaden.

Senioren
Seniorleden, dames en heren, vanaf 18 jaar kunnen zich via het formulier aanmeldingsformulier-senioren aanmelden als lid van v.v. Assendelft.

Bent je in de afgelopen 3 seizoenen lid geweest van een andere voetbalvereniging dan heb je hiervoor het overschrijvingingsformulier senioren nodig. Ook de eventuele oude, nog geldige spelerspas moet hierbij worden ingeleverd. Dit geldt voor senioren en JO19, JO17 en JO15-junioren. De overige pupillen  hebben een verklaring speelgerechtigheid pupillen nodig.

Jeugdleden
Jeugdleden vanaf 5 jaar, zowel jongens als meisjes, kunnen zich via het document aanmeldingsformulier-jeugd aanmelden als lid van v.v. Assendelft.

Elk nieuw lid krijgt bij aanmelding gratis voetbalkousen en een voetbalbroek conform de v.v. Assendelft kledinglijn. Voor elk team zowel jeugd als senioren is er een teamtas beschikbaar met originele v.v. Assendelft voetbalshirts, die aan elk team in bruikleen worden afgegeven en bij toerbeurt door de teamspelers gewassen dienen te worden. Voor een aantal jeugd- en senioren teams zijn door sponsors beschikbaar gestelde trainingspakken beschikbaar die alleen voor, tijdens en na de voetbalwedstrijden van het team gedragen mogen worden. Deze trainingspakken worden in bruikleen aan het begin van het voetbalseizoen verstrekt en aan het einde van het seizoen weer ingenomen.

Opzeggen
Het seizoen loopt van 1 juli t/m 30 juni. Opgeven kan op ieder moment in het seizoen. Opzeggen dient echter altijd vòòr 31 mei te gebeuren via het mutatieformulier.

Donateur
U kunt zich ook aanmelden als donateur van v.v.Assendelft bij : Christian Brussel,  Assendelft tel : 06-82004339, e-mailadres: secretaris@vvAssendelft.nl . Donateurs ontvangen tijdens het voetbalseizoen wekelijks het clubblad de ZwartWitter dat 40x per jaar verschijnt in een oplage van ca. 600 exemplaren.

Contributie met ingang van 1-1-2019
  Jaarlijks   half jaar
Senioren € 210,00   € 105,00
JO19 € 150,00   € 75,00
JO17 / MO17 € 150,00   € 75,00
JO15 / MO15 € 150,00   € 75,00
JO13 / MO13 € 130,00   € 65,00
JO11 / MO11 € 130,00   € 65,00
JO9 / JO8 € 110,00   € 55,00
Rovers Gratis   Gratis
Vrouwen 30+ € 52,50   € 105,00
Niet spelende leden € 70,00   € 35,00
Donateurs  € 40,00   € 20,00
 De contributie wordt geïnd middels automatische incasso; op het aanmeldingsformulier kunt U hiervoor de machtiging invullen en ondertekenen.

Benodigde formulieren:

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!