Voetbal en games groot succes

5 mei 2016 11:00

Assendelft, mei 2016 – Voetbal & Games-weekend bij vvAssendelft groot succes

Het lange weekeinde vorige week stond voor de jeugd van vv Assendelft geheel in het teken van Voetbal & Games. Het door de vereniging speciaal samengestelde sport- en spelprogramma werd vol enthousiasme ontvangen, het zonovergoten complex van de voetbalclub in de zuid van Assendelft werd elke dag druk bezocht door deelnemers en bezoekers.

Het programma werd donderdagochtend letterlijk afgetrapt met een speciale voetbalclinic onder leiding van hoofdtrainer Guillaume Groot en een aantal spelers van zijn eerste elftal. Vrijdag volgde er voor de jongste jeugd een spectaculair zeskamp op het terrein met aansluitend een barbecue. Als toetje was het trainingsveld omgetoverd tot het strijdtoneel van een fanatiek lasergame-gevecht. Zaterdag werd ook de oudste jeugd getrakteerd op dit spektakel van sport en spel, met DJ Alx als muzikale bonus.

Loterij

Jeugdvoorzitter Edwin Buis kijkt tevreden terug op het evenement: “De combinatie Voetbal & Games is een prima uitgangspunt geweest om als jeugdcommissie iets extra’s te organiseren voor onze jeugdleden. Om dit te kunnen realiseren is onder meer een extra loterij georganiseerd met prachtige prijzen van diverse sponsors. De loten hiervoor werden voorafgaand aan de trekking door de jeugd zelf verkocht. Daarnaast konden wij natuurlijk ook niet zonder de vele vrijwilligers die op allerhande manieren aan het evenement hebben meegewerkt. Het blijft bijzonder dat er zoveel mensen bereid zijn zich belangeloos in te zetten voor de vereniging. “

Erehaag

Door de kans op het kampioenschap van het eerste elftal werd het succesvolle weekend op zondag nog even voortgezet. Met een speciale erehaag van jeugdleden werden de spelers uitgezwaaid naar tegenstander Uitgeest. Toen zij later deze middag op de platte kar als kampioen in de 2 e klasse terugkeerden kon het feest helemaal niet meer stuk.

KIJK VOOR DE FOTO'S OP DE FACEBOOK PAGINA VAN vvASSENELFT IN HET ALBUM "VOETBAL EN GAMES"