Kidscamps bij vv Assendelft

19 september 2016 9:30

Kidscamps terug bij VV Assendelft

Ook dit jaar organiseert Kidscamps samen met VV Assendelft een voetbal  3-daagse  in de herfstvakantie. Dit jaar vindt dit kamp plaats op 17,18 en 19 oktober. Dit jaar kan je je opgeven voor 2 of 3 dagen! Je mag zelf weten welke dagen je komt. De kosten zijn € 75 voor 2 dagen en € 95 voor 3 dagen. De prijs is inclusief lunch, sportshirt, bal en certificaat met persoonlijke foto.

Voetballiefhebbers vanaf 5 t/m 13 jaar zijn bij ons van harte welkom. Het maakt niet uit bij welke club je voetbalt; iedereen is welkom. Zelfs jongens of meisjes die niet in clubverband spelen. Onderdelen als de pannakooi, de boarding en het gatendoel zullen niet ontbreken. Speel je graag partijtjes? Ook dan ben je bij ons aan het goede adres want wij spelen toernooien als 1 vs 1 en 4 vs 4. Uiteraard besteden wij ook aandacht aan de basistechniek zoals het kappen/draaien, passen en aannemen van de bal en het passeren van de tegenstander. Ons programma is dus erg gevarieerd waardoor er voor elke voetballiefhebber iets bij zit wat hij of zij leuk vind.

Inschrijven kan via onze website, www.kidscamps.nl

Kijk voor meer informatie op onze website of neem contact met ons op via info@kidscamps.nl of

Tot in de vakantie bij VV Assendelft!

Team Kidscamps