In Memoriam Daan janssen

11 oktober 2016 11:00

Afgelopen zaterdag bereikte ons het bericht dat na een ziekbed van ruim 1 jaar is overleden

Daan Janssen

Daan was als voetballer en als trainer een bekendheid in de Zaanstreek.

Hij kwam in ons 100 jarige jubileumjaar als interim trainer om het 1e elftal te behouden voor de 3e klasse. Dit kreeg hij voor elkaar waarna schoonzoon Guillaume het stokje overnam.

Vanaf het begin heeft Daan, die al lange tijd bijna naast de club woonde, zich bij ons thuis gevoeld en was na zijn trainersloopbaan en pensionering bijna dagelijks op het complex te vinden. Als tractorchauffeur in de onderhoudsploeg voelde hij zich helemaal op zijn plaats. De donderdagavonden waren voor Daan met klaverjassen en kantinediensten één van de hoogtepunten van de week, gezelligheidsmens als hij was, dan kwamen de voetbalverhalen weer boven.

Wij wensen Elly, de meiden, Guillaume en de verdere familie alle sterkte toe om dit grote verlies te verwerken.

Bestuur vv Assendelft

Bekijk hier de rouwkaart