Jasmijn van Uden geselecteerd

19 december 2016 14:00

Jasmijn van Uden werd afgelopen seizoen tijdens wedstrijden van vv Assendelft JO11 een paar keer bekeken door een scout van de KNVB en werd vervolgens uitgenodigd voor het selectietraject van KNVB MO11. Na diverse selectiedagen heeft de KNVB Jasmijn geselecteerd voor deze KNVB selectie. In 2017 zal Jasmijn worden opgeroepen voor trainingen en wedstrijden.

Ook voor zaalvoetbal is Jasmijn geselecteerd voor het talententeam van zaalvoetbalvereniging Reiger Boys uit Heerhugowaard. Dat team zal in de eerste helft van 2017 uitkomen in een jongens-zaalvoetbalcompetitie.