Mark Kranendonk nieuwe hoofdtrainer

23 januari 2017 8:30

Mark Kranendonk volgend seizoen nieuwe hoofdtrainer Assendelft.
Assistent-trainer Frans Markx verlengt.

Het bestuur is zeer verheugd met de aanstelling van Mark Kranendonk (45) als nieuwe hoofdtrainer van Assendelft voor volgend seizoen, alsmede met de contractverlenging van assistent-trainer Frans Markx. Daarmee is de trainersstaf voor aankomend seizoen compleet en kan de selectie zich volledig concentreren op een succesvolle tweede seizoenshelft.
Mark heeft als speler jarenlang op hoog niveau gespeeld bij ADO’20, ARC, ODIN’59 en FC Lisse en weet dus wat er nodig is om op dit niveau te kunnen presteren. Als trainer was hij onder andere actief voor FC Castricum, Amstelveen Heemraad en CSW. Mark is woonachtig in Heemskerk en zal de aankomende tijd, zo vaak als hij kan, de wedstrijden van Assendelft bekijken om zich alvast voor te bereiden op volgend seizoen.
Het bestuur is ervan overtuigd dat Mark qua persoon en ambitie uitstekend past binnen onze vereniging. We hebben er alle vertrouwen in dat hij de goede lijn bij Assendelft kan voortzetten en wensen hem daarbij veel plezier en succes toe.
Bestuur Assendelft

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!