Alex tekent verlengt contract als hoofdtrainer

1 mei 2020 20:30

In januari 2020 heeft het bestuur overeenstemming bereikt met de hoofdtrainer Alex Geernaert over contractverlenging met één seizoen. Op zaterdag 14 maart voorafgaande aan de wedstrijd Assendelft tegen KFC zou het contract feestelijk ondertekend worden. Dit is door het aflasten van deze wedstrijd vanwege de Corona crisis uitgesteld. Inmiddels is het contract op bescheiden wijze alsnog getekend.

Het  bestuur van vv Assendelft is zeer verheugd dat Alex Geernaert door gaat bij onze vereniging. We hopen dat we het nieuwe seizoen gezond weer aan de bak mogen. De ambities zijn onveranderd groot. Op het moment van afbreken van het seizoen stonden we fier aan kop met vier punten voorsprong op de nummer 2 van de ranglijst in de tweede klasse. Vanwege deze reden hebben we bij de KNVB een plek in de eerste klasse aangevraagd. We hopen en verwachten dat dit wordt toegekend. We rekenen erop dat de selectie dit niveau aan kan. De selectie blijft grotendeels bijeen en er komen wat jonge spelers bij.