Rabobank Zaanstreek verlengt sponsorcontract

3 september 2014 20:45

Woensdag 28 augustus jl. werd het sponsorcontract tussen Rabobank Zaanstreek en Voetbalvereniging Assendelft met drie jaar verlengd. Jan Schavemaker, voorzitter vv Assendelft en André Rolloos, directeur Particulieren bij Rabobank Zaanstreek tekenden het contract.

vv Assendelft is een amateurvoetbalclub uit Assendelft en speelt in de tweede klasse. Het is een vereniging die ook maatschappelijk actief is en aantrekkingskracht heeft in de regio. Zo heeft de club een loyaal ledenbestand en is zij tevens sterrenpartner van AZ. Kortom; een voetbalvereniging waarbij de liefde voor sport en het dorp hand in hand gaan. Andre Rolloos: ‘Wij zijn trotse sponsor van de vereniging omdat de club van groot belang is voor de inwoners van Assendelft. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat niet alleen sporters op hoog niveau worden ondersteund maar juist ook de amateurs en talenten de regio. Het uitgangspunt van de Rabobank bij sportsponsoring is dan ook: meer winnen dan alleen de wedstrijd. Jan Schavemaker, voorzitter van vv Assendelft: ‘Wij zijn heel blij dat we de komende drie jaar weer mogen rekenen op de Rabobank. We zijn bezig met een professionaliseringsslag als het gaat om onze jeugdafdeling en daarom wordt een groot gedeelte van het sponsorbedrag ook geïnvesteerd in de jeugd. Met steun van de Rabobank kunnen we bepaalde doelen realiseren zoals promoveren van de eerste klasse naar de hoofdklasse. Dit willen we bereiken door middel van het aantrekken van gediplomeerde trainers. Er wordt ook geïnvesteerd in extra trainingsmateriaal en extra trainingen voor de selectieteams’.